Anglia

Ez a derék blog a Nagy Mau Bácsi yahoos körlevelét hivatik helyettesiteni. Kalandos életével, söt, miegymás egyéb ügyes-bajos dolgaival kapcsolatban innen tudtok tájékozódni, okosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen. Nem hullócsillag, vágesz...

Friss hozzászólások

  • Tomekko: Itt lehet tőtögetni ügyesen:) www.filestube.com/531eadfe4d7d997403e9,g/Deep-Dish-Live-Home-Club-B... (2011.09.01. 11:18) In Memorian Home Club Budapest
  • Langsam: Úgy nézel ki azon képen amelyiken full feketébe vagy mint akit most engettek ki az ápolók!:-)))) (2008.04.29. 17:13) A Séf Mau (A La Chief Maou)
  • Mau: Fucu osztálykirándulás!!! Most jutott eszembe, mire gondolsz :) (2008.01.12. 06:40) In Memorian 9 Ardenham Street
  • Fucu: Teljes mértékben egyetértek veled, Ídes Testvírem! :)Igaz én nem vagyok akkora megszállotja a játé... (2008.01.12. 00:44) Grand Theft Auto
  • Ada, aki nem is Amazon, azok csúnyák: Vinnyogva röhögtem. :D Köszi! :D (2008.01.03. 20:40) Fogorvos

Letölthetö irományok Nektek

2007.10.11. 08:30 Mau

Hónapok

Idöm bizony böven akad agyalni éjszakánként, néha saját magam is meglepödöm, milyen dolgok jutnak az eszembe, milyen réges-régmúlt pillanatok elevenednek fel életemböl, és úgy egyébént, forgatom folyamatosan agytekervényeimet :)

Ma éjjel például azt képzeljétek el, felfedeztem a hónapok elnevezése között valamiféle burkolt összefüggést, bár ez lehet, csak az én elmém szüleménye.

Nem tudom, kinek tünt fel, kinek nem, mindenesetre én 25 évem alatt rádöbbentem arra, ma éjjel, hogy az úgynevezett "hideg" hónapok (amikor az ember igyekszik minét több textiliába burkolózni, és dideregve, befagyott segglyukkal szaladgál az utcán fel-alá, jobb esetben a fütést nyomatja az autóban, lakásban, sátorban, mittudomén, hol)  nevei mind "r" betüvel végzödnek, szeptembeR, októbeR, novembeR, decembeR, januáR, februáR, a "meleg" (amikor az ember igyekszik minél kevesebb textiliát magára kapni, többnyire izzad, mint tavasszal a hóember, végezetül elöbb utóbb a napsugi hatásától barna szint vesz fel a böre, feltéve persze ha nem egy irodában rohad napközben, hétfötöl vasárnapig) hónapok viszont mind "s" betüvel mivelik ugyanezt, márciuS, ápriliS, májuS, júniuS, júliuS, augusztuS.

Micsoda összefüggésröl rántottam le a leplet... :)

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mauaylesbury.blog.hu/api/trackback/id/tr68193044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszembesincs 2007.10.11. 13:54:10

Szevasz Kunta!

Írd má' meg légy szíves, hogy pontosan mikor és hánykor lépsz Magyarország szent földjére?

BT

Mau 2007.10.11. 19:01:51

BT, Te kis libafiu, pontos fogalmam nincsen :)

Szerintem reggel 8 felé indulunk Lengyelországból, az útvonaltervezö szerint olyan 6 óra az út, szóval ha csak egyszer tévedek el, akkor 4 felé otthon vagyunk. Ha átlépjük a magyar határt, felhillak.

Betettem már az LFO-t meg a Jungle Brothers-t, nem felejtem el. Mikor leszel Maroson?

Mau 2007.10.11. 20:24:51

Hétföröl beszélek :)

PEPETERETE 2007.10.13. 22:40:34

MIKÓÓ JÖSSZ ÉDESÖCSÉM!????

HIÁNYZIK MÁR A VIRULÓ FEJED!

Majd berakunk DEEP DISH-t azt SMÁROLUNK!

PUSzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

csengpapa 2007.10.14. 08:17:32

Mindjart jonnek edesapadek az szent dzsipiesszert.
Megneztem speak ot ..egy kutyauto.
Ezt skubizzatok és lebegjen jelkent szemetek elott a sok zoldkozi hengerrel boldogabbá tett vilagkep :D.
www.youtube.com/watch?v=7dPH3VdSPeA

szesztek.

eszembesincs 2007.10.15. 13:20:49

K**va jó ez a jamaikai videó. Kész vagyok ettől a csávótól! A világ legboldogabb embere, munka közben is élvezi az életet.

Nővér 2007.10.19. 18:31:06

Azta Ecsém! Mikor nappal dolgoztál, akkor is járt ez meg az a kis agyacskádban (a cégtől szerintem többet hívtalak, mint az ügyfeleket), de azért ez az éjszakázás meglátszik! :DDDD
süti beállítások módosítása